استاندار يزد:آزادگان؛ رادمردان صبوري از تبار مردانگي و غیرت بوده اند

استاندار يزد با بيان اينكه آزادگان رادمردان صبوري از تبار مردانگي و غيرت بوده اند، به مقام شامخ آزادگان اداي احترام كرد.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد،"محمد رضا فلاح زاده " در پيامي به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به ميهن اسلامي،آورده است؛

26 مرداد ماه ، در تاريخ ايران اسلامي یادآور بازگشت عاشقانه پرستوهای سوخته دل و عاشق ؛ آزادمردان آزاد انديش و تندیس های زنده ایثار و فداکاری است که با سرافزاري تمام و كمال از آزمون ایمان و تعهد موفق بیرون آمدند. این مجاهدان نستوه و شب شكنان فداكار رنجها و شکنجه هاي فراواني را در زندانهای رژیم بعثی صدام جنایتکار، تحمل كرده و غربت و شلاق را به جان خريدند تا نقش خود را در اعتلاي ميهن عزيز اسلاميمان ايفا كنند. اين عزت و فداكاري بر دفتر افتخارات آزادگان برگی پرارزش و زرین است.

آزادگان؛ این رادمردان صبور وخداجو که از تبار مردانگي و غیرت بوده اند؛ «هیهات منا الذله» را از مكتب سيد و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين (ع) آموخته و آنرا بر لوح ضمير خويش حك نمودند. اين مردان مرد با اقتدايي جانانه و از روي اخلاص به پیر مراد خود، بر سر ميثاق با پروردگارشان ايستادند و الگویي بی بديل از ايثار و از خود گذشتگي را فراروي نسلهاي آینده قرار دادند.

اينجانب ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان غیور و دریادل به میهن عزیز اسلامی و اداي احترام به اين بزرگواران، موفقيت همه افتخار آفرینان هشت سال دفاع مقدس را در پيمودن مسير شهدا، با بهره گيري از آرمان هاي بلند بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران، حضرت امام خميني(ره) و در پرتو منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت الله العظمي خامنه اي(مدظله العالي) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا